Gezegenlerin Karşılıkları



Burçların karşılıklarını yazdıktan sonra gezegenlerin karşılıklarıyla ilgili pek bir şey yazmadığımı fark ettim. Aslında gezegen başlıkları altında bu konulara az çok değinmiştim ama liste şeklinde yaparsam daha faydalı olabilir diye düşünüyorum. 

Yedi geleneksel gezegen başlıklı yazı az çok bu konu dahilinde ama oradaki bilgileri de yetersiz gördüm. Yazıya bakmak için link.

Bu kez çok daha ayrıntılı (ciddi anlamda ayrıntılı) bir yazı dizisi oluşturmak istiyorum. Biraz vakit alacak sanırım ama elimden geldiğince hızlı bitirmeye çalışacağım. Yazacağım gezegenler yine yedi geleneksel gezegen olacak çünkü Uranüs, Neptün ve Plüton henüz yeni keşfedildiği için gizli ilimlerde pek yer sahibi olduklarını söyleyemem. Bu üç gezegenin zaten insan hayatına bireysel anlamda çok ciddi etkileri yok. 

Yine klasik sıralamayla yazacağım; Güneş, Ay, Merkür, Venüs, Mars, Jüpiter ve Satürn. 
Aslında Satürn'ü ilk sıraya mı koysam diye düşündüm ama sonra vazgeçtim, normal sıralamaya sadık kalmak daha iyi.

Makalelerin içeriğine gelince, yukarıda da dediğim gibi gezegenle ilgili ne var ne yok her şeyi yazacağım. Uzun makale okumayı sevmeyenler için genel bilgileri üst sıralara, ayrıntılı olanları ise sonlara yazmayı düşünüyorum. 


Güneş

Ay

Merkür

Venüs

Mars

Jüpiter

Satürn

Yorumlar